LONDRA (prima zi) HYDE PARK

Hyde Park

Informatii despre istoria parcului

Atentie...la traversat!

Intrarea in Hyde Park (una dintre ele)

Zona numai de hoteluri pana la parc

De la hotel spre Hyde Park
Hotelul nostru, decent, cu mic dejun excelent(il recomand)

... drumul pana la hotel a fost amuzant, fac o paranteza aici. aveam impresia ca masinile merg singure, fara sofer.unul citea ziarul si Bogdi zice: uita-te ma la asta, da-l naibii, citeste ziarul la volan! si radeam apoi ca doar ni se parea asta, ciudat, mi-a venit mai greu si sa traversez strada, intotdeauna ma uitam in celalat sens de mers. m-am trezit de multe ori ca veneau masinile fara sa le vad.
Desi ne picau ochii in gura de somn, eram hotarati sa nu stam nici o clipa in camera, vroiam sa vedem cat mai multe.timpul era tare pretios, nu aveam decat trei zile la dispozitie.pentru ca era abia 9.30 cand am ajuns la hotel, iar Check-In(ul) se facea abia la orele 14.00, ne-am lasat bagajele la receptie, ne-am luat sandwichurile cu noi, camerele foto si direct in Hyde Park. nu era departe de hotelul nostru, exact la 10 minute de mers pe jos. asa incantati eram de locatie...nu ne venea sa credem ca ne luam micul dejun si cafeluta in cel mai frumos parc, acolo unde pe vremuri se plimbau familiile regale, mergeau la vanatoare sau unde stabileau diferite dueluri...am pierdut vremea cu veveritele, erau atat de multe si atat de blande. le-am servit cu cozonac, veneau pur si simplu si mancau din mana mea, erau tare dragalase! stateau persoane cu pungile de alune sa dea la veverite, chiar daca in unele locuri era interzisa hranirea lor.
Hyde Park era plin de flori, veverite, terase, barcute si de multe persoane care faceau jogging. tot aici erau diverse monumente dar si fantana Printesei Diana. nu stiu exact ce suprafata detine parcul, dar este imens.daca vroiai, puteai trage un pui de somn pe gazonul acela verde, eu una as fi fost o mare amatoare, dar trebuia sa ne indreptam catre o alta locatie. uitasem sa mentionez, erau sezlonguri disponibile in tot parcul, oricine avea acces la ele, fara a plati nimic.oare la noi ar fi rezistat macar o zi fara ca cineva sa le ia? nu cred...atata ordine si asa civilizatie, mai rar!
Am hotarat sa mergem la hotel pentru Check-In si ca sa ne schimbam papucii. aveam un drum lung de facut pana seara, iar eu nu aveam in cap decat Harrods.