LONDRA, ultima zi

luni, 10 noiembrie 2008

Acvariu, cateva imagini ( "furate") -13 lire biletul

arici de mare

puteam atinge pisicile de mare, aspre ca porcul!

cate tone de peste consuma anual populatia globului? (afisaj electronic, interesant)

cateva imagini din British Museum

magazinul copiilor, de pe Piccadilly

colectia de ursuleti

eu, cu mainile intinse

Trafalgar
si statuia Amiralului Nelson

Gardul lateral la Buckingham

La insistentele Mirelei, ne-am dus sa revedem schimbarea garzii, dar de data asta, pe cei cu caciuli de urs. A fost mai frumos de data asta si a durat mai mult. Pana atunci fusese o vreme tare faina, nu plouase deloc, dar ziua asta prevedea ceva precipitatii. oricum nu ne-am speriat, putea sa toarne cu galeata, ca mai aveam de vazut o gramada. De la Buckingham ne-am dus cu busul spre Trafalgar, frumoasa piata asta! Apoi am intrat intr-un magazin de jucarii ca sa-i luam Alexiei ceva. mie mi-a placut tare mult magazinul, n-as mai fi iesit din el. era pe trei nivele si avea tot felul de minuni. mi-aduc aminte ca erau ceva arabi care se jucau cu pistoale de facut baloane.apasai pe tragaci si ieseau zeci de baloane. pistolul nu era decat 10 lire, asa ca m-am bagat si eu. si acum mai face baloane, Alexia este tare incantata de el.
Ne-am despartit de veri dupa ce am vazut British Museum.(aici se pierde foarte mult timp, iar in zona erau cateva magazine dragute.am gasit-o pe Mary, o englezoaica roscata si pline de pistrui, tareeee haioasa! Alexia o iubeste pentru ca Mary este moderna, are blugi, bocanci, lant la gat...eu mi-am gasit o umbrela cu steagul Angliei pe care o tin tot timpul in masina, imi place la nebunie!)Verii vroiau sa vada catedrala St.Paul, iar noi vroiam sa vedem acvariul. ne-am dat intalnire in fata acvariului la orele 18.00 ca sa luam masa impreuna.( groaznica mancare, stau cel mai prost la gatit !) Iesirea din acvariu dadea chiar intr-un magazin, deci musai treceai pe aici. asa ca i-am cumparat Alexiei o gramada de jucarii de apa, inclusiv pe pestisorul Nemo! asa ca, daca vizitati acvariul, o sa vedeti magazinul si sigur o sa va faca ceva cu ochiul de aici, par atat de reale jucariile!
Dupa masa la un restaurant de pe malul Tamisei, ne-am indreptat catre hotel pentru strangerea bagajului. Apoi ne-am dus sa gasim statia de unde urma sa ne ia busul pentru aeroport. Incepuse sa ploua bine, dar pana atunci avusesem parte de o vreme calda si cer senin.
Nu pot decat atat sa zic, Londra este superba! ne-am promis ca, data viitoare, o sa continuam cu vizitarea de unde am ramas.