Pentru a treia oara: Barcelona!!!

miercuri, 4 februarie 2009

Am ajuns in Barcelona la 23.45, ora locala si ne-a lasat airbus-ul fix in Piata Spania ( imaginea de mai sus).Drumul de la aeroport si pana aici a fost destul de scurt, cum nu ma asteptam.n-am mers mai mult de 20 minute. Nr. masinii era 46 si oprea in Pl.Espanya si Pl.Catalunya, iar o calatorie costa 4.05 euro. s-a putut plati la sofer chiar si cu cardul, spun pentru cine este interesat sa ajunga in Barca.
Pentru noi era prima data cand a trebuit sa ne descurcam singuri, ca pana atunci ne asteptau nasii la aeroport. Bineinteles ca eu eram ghida...ca vorba aceea, nu eram pt prima data in Barcelona. dar m-am descurcat de minune...ca de obicei de fapt! :)
Aveam de mers cam doua statii de metrou pana la hotel, dar le-am parcurs pe jos, pentru ca erau scurte si vremea buna. Ne-am cazat imediat, pentru ca ne asteptau domnii de la receptie. Hotelul nu arata rau, dar nici luxos nu era. Importante erau paturile cu lenjeria si baile, dar erau ok, chiar curate pot sa spun. Ne-am culcat multumiti...

A doua zi dimineata am plecat spre Rambla, ca era foarte aproape, faceam cam 15 minute lejer.

Ieseam chiar la Mercat( piata) si am intrat de curiosi. chiar ne-am minunat de fructele lor, cat erau de diversificate si mai ales de modul cum era prezentat fiecare produs. nu se aseamana deloc cu pietele noastre, iar aici nu ma refer neaparat la produse.

3 generatii...
Pe Rambla...Alexia era tare fericita ca si-a gasit animalute dragute
casute pentru pasarele, fainute!
In fata...Pl.Catalunya
si nelipsitii oameni statui...

Si pentru ca stiam ca e ziua cea mai friguroasa din vacanta noastra, asta pentru ca batea vantul, ne-am hotarat sa facem ceva cumparaturi din mall-ul nostru preferat, chiar la statia de metrou Ildefons Cerda, adica sa lasam zilele calde pentru plimbari si vizitat. si chiar ca am prins o vreme superba, de parca nici nu fusese vreodata furtuna in Barcelona, asa cum auzisem la stiri.

Dupa pierdut ore in sir la mall ne-am indreptat catre hotel. s-a stat la taclale pana la 2.30 dimineata si fiecare si-a exprimat dorinta despre ce ar vrea sa vada a doua zi.

Va urma...

delta spunea...

Pana la urma aceasta postare seamana a reportaj din care mai degraba afli ceva decat din relatarile multor jurnalisti (care de exemplu ar fi fost - sa zicem - in acelasi loc...).

Ducesa spunea...

Multumesc, chiar as vrea sa informez pe cei care vor sa mearga in Barca.stiu cat de mult conteaza sa iti stabilesti dinainte prioritatile, mai ales cand nu ai timp mult la dispozitie.

Luciano spunea...

Fericiţi ai.
Am un fiu de la Barcelona şi încă nu au plecat cu mine de câteva zile de vacanţă

broscutza spunea...

Superbe pozele! Mi-au placut enorm! Mi s-a deschis apetitul pentru vizitat! Mi-a mers direct la suflet! Sa va fie de bine! Te pup!

Ducesa spunea...

Luciano, este tare interesanta Barcelona.dar, ca sa vezi toate frumusetile ei, iti trebuie vacanta luuungaaaa !!! salutari.

Broscutza draga, multumesc si ma bucur ca ti-au placut imaginile. te astept si la episoadele urmatoare, pup!