Paris (2)

sâmbătă, 9 mai 2009

Aici ne luam micul dejun, iar Bogdan deja avea stabilit traseul pentru ziua respectiva

Ne indreptam catre Tour Eifel si Domul Invalizilor, apoi catre Montmartre

Foto facuta din tren...

Am luat metroul si am mers pana ne-am plictisit... Apoi, ca sa ne treaca iritarea, am luat cate o clatita la 3 euro

Foarte aproape era... turnul !

Era la lume...ca am fi pierdut ore intregi ca sa urcam, asa ca am plecat spre Napoleon

Dulciuri...ca nu stiai ce sa alegi din ele
Asa haioase erau gainusele astea...cantau si dansau! clar ca erau din plus...
Si a venit ploaia...dar ne-am gasit repede niste umbrele...ca ne recunosteati din avion

La metrou...din nou... spre Domul Invalizilor
Domul se vede in spate, la fel si muzeul de arme

Chiar m-a plictisit muzeul asta, era cat China!

No...si aici zace Napoleon !

Spre seara n-a mai plouat, asa ca ne-am plimbat pana tarziu. Dupa un shopping slabut in Montmartre...am revenit la hotel. Doamne, cat de obositor e Parisul, mi-au trebuit multe zile ca sa-mi revin cu somnul, dar a meritat penultima zi din sederea noastra la Paris, a meritat din plin!

Geanina Codita spunea...

Ploaie, soare nu conteaza
Spre Paris de-l viziteaza...

Ducesa spunea...

Conteaza, nu conteaza...la Paris n-am zis ca mai ajung !

Adelina spunea...

Eu aş vrea să mă închidă cineva în magazinul acela de dulciuri şi fructe confiate. :)) Şi să piardă cheia. :))

Ducesa spunea...

Da, nu gandesti rau, numai ca...nu ne fac nici un bine dulciurile. si eu sunt mare fan,iti inchipui!

Aurel spunea...

Parisul este intr-adevar un oras minunat; sunt atat de multe lucruri interesante si frumoase de vazut. Eu l-am vizitat de mai multe ori, dar mai am inca multe de descoperit! In Montmartre ati vizitat Bazilica Sacre Coeur ? De acolo, de sus, se vede foarte bine intreg Parisul. Panorama este minunata si de pe Tour Eiffel, Arcul de Triumf sau Notre Dame. Cred ca v-ati intors cu multe impresii deosebite :)

Ducesa spunea...

Nu neg ca Parisul este interesant sau o parte a lui, dar nu m-a impresionat la fel de tare ca Roma, Viena, Barcelona, Londra, etc. In avion mi s-a spus ca este cel mai frumos oras din Europa dupa Barcelona,poate m-am asteptat la cu totul altceva, insa eu neg afirmatia asta, nu este chiar asa de impresionant. repet, este doar punctul meu de vedere si sunt convinsa ca sunt multe persoane care au aceeasi impresie ca si mine. multumesc de vizita, te mai astept!