BARCELONA ( iulie)

vineri, 21 noiembrie 2008

Parcul lui Gaudi ( Guel)









Barceloneta, plaja din oras

Prin Sant Cugat
Mihai ne-a scos la plimbarea de dimineata


eu si Gabita, prietena Laurei

aici ne beam cafeluta dupa ce iesea Laura de la biserica





bunaaa...inghetata!!!
cu toti la plaja
eu...chiar ca ma uitam dupa avioane




la un restaurant vegetarian, luam pranzul


la o partida de shopping







si dupa o zi de shopping, am ajuns acasa, la nasi, evident!
Placa Catalunya
un magazin indian ( Sitgez)



Sitgez, in drum spre plaja









plaja din Sitgez e mult mai faina ca cea din Barceloneta








Piata Spania cu fantanile magice


fantanile arteziene sunt luminate si colorate pe ritmuri muzicale, e ceva magic, nu pot descrie...













asteptand spectacolul...





Casa Batllo


Casa Mila
spre casa, in ferrocarriles
ultimul mic dejun la nasi, in Sant Cugat.
venim si in California, asteptati-ne! :) nu ma laud, dar avem niste nasi...sa ne traiasca!
hrana organica, vegetariana

7 comentarii:

Laura spunea...

Mi s-au umplut ochii de frumos!!!
...fantana aia colorata mi-a amintit de Casablanca :)
Cred ca ati petrecut pe cinste! ;)

Eu am intrat sa-ti spun ca la mine pe blog te asteapta un binemeritat premiu! :P

Ducesa spunea...

esti o dulcica, e primul premiu, multumesc tare mult!

mihaela spunea...

ce pofta mi-ai facut de barcelona!
mi-a placut orasul la nebunie,de fapt spania imi place enorm,asa de mult ca in aprilie plecam iar :)

ati fost norocosi ca ati prin fantanile,noi cand am fost nu am avut parte de ele.
week-end minunat!

broscutza spunea...

Cat de frumos.....n-am cuvinte sa-ti spun cat ne-ai rasfatat cu pozele astea, sunt atat de minunate! Am simtit un pic ca eram si eu pe-acolo..cu voi!
Te pupic si asteptam cu interes sa ne mai surprinzi!
Esti o dulce si-o frumoasa! Pupici dulci la toata familia!

Ducesa spunea...

da, este un oras minunat Barcelona si abia astept ianuarie, ca sa mergem din nou. e fain ca prindem exact ultima transa de reduceri, ca mergem spre sf lunii.week placut si tie, numai bine!

Ducesa spunea...

ma bucur tare mult ca ti-au placut pozele si iti multumesc pt cuvintele tale, esti asa dulcica! ma gandeam ca ar fi fain sa ne intalnim intr-o zi, poate cand ajungem din nou in Londra, ce zici?
multumesc si de complimente, esti scumpa tare. azi o sa am timp sa mai trec pe la tine.

Gargarita spunea...

CE fumoooooooooooooooooss!!!!!!!!!!De-abia astept sa merg si eu.Ati vizitat numai locuri superbe.Tineti-o tot asa!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger