NOILE MELE ACHIZITII

vineri, 10 octombrie 2008




Aseara am mers in Carrefour dupa ceva cumparaturi.In timp ce ma tot uitam la produsele care ma interesau pe mine, am vazut un produs nou la raionul dietetic, adica faina integrala ecologica de la Natura Land.n-am stat mult pe ganduri si l-am adaugat in cos.l-am si programat pentru o paine cu seminte, dar dupa ce ajung la plafar.


Al doilea produs pe care l-am gasit a fost cartea de fata," Retete pentru sanatatea noastra "de la editura Viata si Sanatate.cartea n-am gasit-o pe raft, ci la iesirea din magazin vindea o d-na mai multe carti interesante despre diete, hrana, comunicari intre soti si copii, diverse titluri.stiu ca s-a facut mare reclama la aceasta carte, asa ca abia astept s-o citesc. am rasfoit-o putin si am vazut numai retete sanatoase, vegetariene. ma felicit pentru noile mele achizitii!

3 comentarii:

L spunea...

Suna bine amandoua! Mersi de informatie, o sa-i zic si mamei sa se uite.

Ina Todoran spunea...

Draga Cata, in ceea ce priveste RETETELE PT SANATATEA NOASTRA, este o carte de nota 10, eu gatesc adesea din ea si am si postat-o pe blog (vz literatura) iar faina este de asemenea foarte buna. Astept impresii :-)

Ducesa spunea...

Inuta, maine vine randul painii, azi am tot copt la dovleac si gutui.abia astept sa fac painica, o sa fie in premiera, pupici!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger