ZIUA a8-a, Kasandra

sâmbătă, 11 octombrie 2008


Dupa ce am alimentat masina la un peco din apropiere, noi trei, adica Bogdi, Alexuta si eu, am plecat intr-o excursie pe celalat deget al peninsulei, pe Kasandra.Drumul pana acolo a fost destul de scurt, fata de ce ne asteptam noi si pentru ca se circula pe autostrada, am ajuns destul de repede.In primul oras am oprit ca sa mancam cate o inghetata, simteam nevoia sa ne racorim din cauza caldurii, erau 40 de grade!nici nu s-a pus problema ca sa facem plaja, n-am fi rezistat! aici parca eram in Bucuresti, ma refer la canicula. zona era de campie, deci nu era munte ca pe Sitonia, locul unde stateam noi. am baut la apa in ziua aia...cum n-am baut niciodata. Am adimirat peisajul de pe malul marii, era asa de calda apa...nici pic de valuri. in zona asta erau foarte multi arici de mare, asa ca nu m-am riscat sa fac baie, oricat mi-ar fi fost de cald. apoi am mers la ceva cumparaturi si ne-am intors catre Sitonia pentru ca vroiam sa incercam mancarea unui restaurant tintit de noi in drum spre Kasandra. la telefon ne-am dat intalnire cu verii nostri si ne-am gasit acolo, la acel restaurant fain, cu terasa mare si plina de flori.

am servit cartofi grecesti, un fel de ghiveci cu cartofi noi, gatiti intregi pentru ca erau de marimea nucilor. foarte, foarte buna mancarica si a mers cu salata greceasca, plina de masline si branza rasa.desertul... si el delicios!inghetata de cacao si frisca de smantana, deasupra cu sirop de cioco'.

Cand am ajuns la vila, dupa un dus...am picat lati! seara...ca de obicei, chef de chef!

0 comentarii:

 
Ganduri - by Templates para novo blogger