PAINEA MEA DE CASA

sâmbătă, 18 octombrie 2008



Astazi am facut painica de casa si a iesit buna, buna...este pentru prima data cand fac paine.sincer, am avut emotii la inceput, dar apoi am zis ca n-are de ce sa nu imi iasa. si ca sa nu stric faina integrala si semintele, am decis s-o fac din faina alba, simpla. pentru ca am trecut de test...(rad acum) si mi-am dat seama cand trebuie scoasa din cuptor, la mine trebuie sa stea doar 30 minute, data viitoare urmeaza painica din faina integrala si seminte. painica n-a apucat sa se raceasca pentru ca Alexia si Bogdi au si dat yama, asa ca am mancat si eu, goala. sunt incantata de mine, cred ca pana acum mi-a lipsit curajul, de frica sa nu muncesc la ea degeaba. dar este atat de simplu de facut...si nici efortul nu e mare.

6 comentarii:

Ina Todoran spunea...

wow ce faina! Vreau reteta!

Ducesa spunea...

Inuta draga si scumpa, e chiar reteta ta de paine alba!am vrut sa experimentez si sunt multumita tare.pupici!

Ina Todoran spunea...

wow!!! Dar ti-a iest de mii de ori mai bine decat a mea!!! FELICITAAAARI!!!

Ducesa spunea...

Mersi Inuta... crezi tu? poate nu e nici o diferenta la gust si a ta mi se pare mai aspectuoasa.ieri mi-am luat masina de paine, trebuie sa te mai intreb cate ceva despre ea.

Gargarita spunea...

Arata foarte bine.Azi am facut si eu prima mea painica.E buna, dar cred ca a ta e mai buna:) si mai pufoasa.

Ducesa spunea...

multam Gargarita draga,e buna, dar nu garantez ca e mai buna ca a ta, asa ni se pare painea vecinului...pup!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger