Ziua a9-a, Vourvourou

joi, 16 octombrie 2008


Toata ziua a constat in facut bagaje si ultimele cumparaturi. Cine a fost sofer, a dormit de amiaza si a baut cate o cafea zdravana ca sa reziste la 12 ore de mers, cu o singura oprire, pentru alimentare.Ne-am luat cate o pizza la drum, mare, cat roata carutei, la 12,5 euro.asa ca n-am suferit de foame. si ca sa nu se fiarba apa in sticle de la caldura, am inghetat inainte de plecare, sa avem dupa ce o bem pe cea neinghetata.buna metoda, am avut apa rece suficient.am plecat la miezul noptii, tot ca sa trecem Bulgaria pe lumina.am facut o oprire la Salonic, ca sa alimentam toti si nu stiu cum ne-am ratacit. dar a fost mai bine, ca abia am vazut si alte zone ale orasului, frumos oras Salonicul! am mers fara oprire, la vame am stat foarte putin, iar cu bulgarii n-am avut nici un fel de probleme, nu ne-a oprit nimeni sa ne jefuiasca. Asa ca, in a 10-a zi eram deja la Bucuresti, obositi morti. am lenevit in a 11-a zi, iar in a12-a...mers la serviciu, din pacateeee!!!si...pe 31 iulie ne-am depus demisiile incepand cu data de 1 august. ne pregateam de o noua schimbare in viata noastra si anume, plecat la Campina pentru cel putin 2 ani.

PS: Muntele Athos s-a vazut cel mai bine de la vila in ultima noastra zi, pana atunci nu-l puteai zari din cauza cetii.V-a pica Corfu pt la vara, verii ne-au convins sa vedem Rodosul.

0 comentarii:

 
Ganduri - by Templates para novo blogger