Weekend in culorile toamnei

luni, 13 octombrie 2008





CASA CORNU





























Zilele trecute ne-am plimbat in natura si am admirat culorile toamnei. Au venit la noi verii, fiindca nu ne mai vazusem de ceva vreme,( ei tocmai s-au intors din Rodos)si ne-am facut un traseu pe care sa-l strabatem in weekend, ca era o vreme superba! Am plecat din Campina spre barajul Paltinu, ca sa se minuneze si ei de frumusetea locurilor si apoi am urcat mai sus, spre Valea Doftanei, Secaria(absolut superb) si de aici am coborat in Comarnic. Am vazut niste peisaje de vis, copacii faceau totul, nici unul nu semana cu altul, fiecare avea culoarea sa. de la verde la galben, apoi erau maronii spre aurii, dar cei mai frumosi erau copacii de culoare rosie care apareau ici colo' printre majoritatea celor aramii. Razele soarelui faceau culorile, unde nu se vedeau ele, totul era de culoare inchis, apoi se mutau in diferite locuri si lumina pe rand mici portiuni de padure si de munte.
Dupa ce am admirat frumusetile astea, am plecat catre Casa Cornu, unde exista cea mai buna mancare din zona.Casa Cornu se afla pe DN1, langa Petrom,chiar la iesirea din Campina. Daca aveti vreodata drum pe Valea Prahovei...indrazniti, ca n-o sa va para rau!Cand am terminat ospatul, ne-am intors acasa bucurosi de vreme si de plimbare.Dar nu s-a terminat totul aici, ca vremea buna a continuat si a doua zi, adica duminica, iar noi, din nou, am purces la drum.


va urma...























0 comentarii:

 
Ganduri - by Templates para novo blogger