Cartofi la cuptor cu salata de primavara

duminică, 5 aprilie 2009

6 portii pt. un pranz usor: 8 cartofi albi, 1 legatura usturoi verde, cimbru, rozmarin(1 crenguta), ulei masline( 3 linguri), sare optional( eu nu am pus deloc pt.ca am servit cu branza la salata). Se pun ingredientele intr-un vas de yena si se baga la cuptor pana se rumenesc, cartofii sunt mai mult copti.
Salata de sezon: 1 salata verde medie,cateva frunze leurda, castravete, ridichi, ceapa verde...



Cartofii gata copti... Si ca sa nu mai folosesc sare, am adaugat branza turceasca si o mana masline, 1 lingura ulei si otet balsamic.
Branza turceasca este excelenta pentru textura fina si pentru ca e naturala, fara "rautatile" obisnuite. O gasiti in magazinele turcesti din Bucuresti, eu am luat-o de la cel din Iancului.
Acolo mai gasiti si alte alimente de calitate cum ar fi: paste integrale, uleiuri vegetale, seminte orientale, iaurt turcesc cremos( excelent, l-am gustat de multe ori), condimente orientale, seminte in miere, miere, dulciuri turcesti ( baclavale, rahat, bomboane, dulceturi, serbeturi, biscuiti digestivi etc.),masline netratate( bune rau si cele verzi) cafea, carne de vita si miel pentru cei interesati, unt de arahide, pasta de alune, lapte, cam orice.
Preturile sunt un pic mai mari, dar e marfa buna si zic ca merita. Nu stiu de mult aceste magazine, dar noroc cu prietenul nostru Zurkuf care nu cumpara alimente romanesti sau din marketuri, ci numai de la magazinul turcesc pentru ca, vorba lui, nu se compara cu ce se gaseste pe piata.

2 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Vai ce bine arata Cata draga... imi lasa gura apa! Gata, ca eu de maine trec la legume la gratar :(

Ducesa spunea...

Tu Ina, numai legume la gratar am mancat weekendul asta, serios! lasa ca am sa-ti povestesc, te pup!
aaa, draga de tine, mersi de aprecieri, pup, pup!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger