Noua prietena a Alexiei

joi, 9 aprilie 2009

De astazi Alexuta are o noua prietena, Cora, o catelusa de 5 luni. Atat de mult o iubeste incat vorbeste de ea si in somn...
Din pacate, anul acesta Alexuta a zis "pas" gradinitei din diverse motive foarte intemeiate, dar a promis ca va merge la o alta gradinita incepand din toamna.
Singura solutie ca s-o avem langa noi era sa gasim o Super Nanny, dar de unde, imi tot puneam intrebarea, pentru ca , in orasul asta noi nu cunoastem pe nimeni ! Dar... dar cand D-zeu lucreaza...nu trebuie sa-ti faci probleme, decat sa astepti ajutor din partea Lui.
Fiinta care ne-a facut sa intalnim aceasta Super Nanny la care tot visam, a fost aceasta catelusa din imagini, de care Alexia s-a " indragostit" instantaneu. Stapana Corei, o doamna in adevaratul sens al cuvantului, pe care am cunoscut-o intamplator intr-o zi cu soare, cand toti copiii alergau si se bucurau de venirea primaverii. Din vorba in vorba...am aflat ca suntem amandoua ialomitence, ba chiar ca avem si cunostinte comune. S-a oferit sa fie pedagogul Alexiei, de dimineata si pana la sfarsitul programului nostru de la serviciu, ba chiar sa fie prietene, daca nu...sa aiba o relatie bunica-nepotica.
Nu mai intru in amanunte despre pregatirea d-nei Monica, dar pot sa spun ca nu am visat niciodata la asa persoana cumsecade si in acelasi timp cu o asa vasta experienta. Vorba dansei:" nimic in viata nu este intamplator, pur si simplu nu aveam de gand sa stau astazi pe banca, dar ma tot tragea Cora sa vin aici." La fel am continuat si eu:" daca nu era catelusa asta scumpa, nu ne-am fi abatut din drum, dar Alexia s-a tot tinut dupa ea." Extraordinar, ii multumesc tare mult lui D-zeu pentru asa ajutor, ca efectiv imi faceam probleme cu cine imi voi lasa copilul. Alexia si Monica s-au placut imediat, iar eu m-am bucurat foarte tare. Astazi a fost prima zi cu program incarcat. D-na cunoaste limbi straine, picteaza si ii plac drumetiile, plimbarile in aer liber. Au activitati interesante si diferite de la o zi la alta ca sa nu se plictiseasca, iar Alexia o asculta dumnezeieste. De mult n-am mai vazut-o pe Alexia atat de incantata. Doamne'ajuta!



Alexia si Cora la d-na Monica, o joaca de-a prinselea in asternuturi

Astazi, sus, pe Muscel, dupa ora de tenis.






Cora, de 1 Martie...sa traiesti, tu, scumpo!

































Alexia si Monica in parc.










Cora, intr-o zi cu soare





















Si o scurta plimbare prin Campina











5 comentarii:

Adelina spunea...

Frumuseţe de căţel şi mai ales frumuseţe de fetiţă! :) Mă bucur că ai găsit o persoană potrivită care să aibă grijă de Alexia! Tu Cătă, nu ştiu de ce aveam impresia că locuiţi în Buc. ...

L spunea...

Ce bine ca s-a rezolvat problema. Poate asa mai ramaneti in Campina. Sper sa o vedem pe Alexia in Cluj!

Ducesa spunea...

Adelina, momentan stam in Campina. stiai tu ceva de Bucuresti, acolo domiciliem, am locuit pana in vara, am lucrat. dar acum am venit aici la Campina cu serviciul, nu stiu pentru cat timp, chiar nu stiu.

Ducesa spunea...

A, scuze Adelina, mersi de cuvinte, eu chiar m-am linistit ca, in sfarsit, am cunoscut-o pe d-na aceasta, ca atata mai sufeream...

Ducesa spunea...

Laura scumpa, noi asa suntem de bucurosi si de linistiti, ca mare stres era pe capul meu mai ales. Nici nu se pune problema ca la Cluj sa venim fara Alexuta. numai bine, pupici lui Hugo scumpelul.

 
Ganduri - by Templates para novo blogger