Atentie la pestele recent aparut pe piata- pangasius!!!

joi, 2 aprilie 2009

Industrial cultivat în Vietnam -a lungul râului Mekong , Pangas sau cum o numiti, a fost introdus recent pe piaţa franceză.
Cu toate acestea, într-o foarte scurtă perioadă de timp, aceasta a crescut în popularitate în Franţa. Francezii infuleca Pangas ca si cum ar fi ultima lor masa de supa de taitei. Sunt foarte, foarte accesibili (ieftini), sunt vânduzi fileuri fara oase şi au o aroma şi textura neutra (blanda); mulţi l-ar compara cu cod dar vandut mult mai ieftin. “But as tasty as some people may find it, there’s, in fact, something hugely unsavory about it”.
Desi unii oameni il gasesc gustos, de fapt, ceva este extrem de neplăcut. Sper că informaţiile furnizate aici va vor servi ca informaţii foarte importante pentru dumneavoastră şi viitoarele alegeri. Iată de ce cred eu ca este mai bine lăsat în magazine (şi nu de pe platouri la cina):

Pangas sunt plini cu un nivel ridicat de otrăvuri şi bacterii. (lipsa traducere.... nu stiu termeni chimici). “The reasons are that the Mekong River is one of the most polluted rivers on the planet and this is where pangas are farmed and industries along the river dump chemicals and industrial waste directly into it. “ Motivele sunt ca Mekong River este unul dintre cele mai poluate râuri de pe planetă, aici pangas sunt crescuti iar industriile de-a lungul râului arunca substanţe chimice şi deşeuri industriale direct în el.
A se lua aminte : un prieten a testat in laborator acest peşte şi ne spune sa evitam a manca datorită riscurilor mari de contaminare. “Regardless of the reports and recommendations against selling them, the supermarkets still sell them to the general public knowing they are contaminated”. Indiferent de rapoartele şi recomandările împotriva vânzari, supermarketurile inca vând publicului larg chiar daca stiu că sunt contaminate.

Pangas nu sunt ecologice, este cel mai "neecologic" aliment ce s-ar putea manca - "Cumpăr local" înseamnă a crea cel mai mic dejastru de mediu.Pangas este situat la polul opus alimentelor ecologice. Pangas sunt crescuti în Vietnam .
Pangas sunt hrăniţi cu alimente care provin din Peru , hormonii lor (care sunt injectate în femelele Pangas )

Vedeti
aici

5 comentarii:

Adelina spunea...

Ioi, n-am ştiut! Sâmbăta trecută am cumpărat nişte pangasius, am zis să vedem cum e că nu mai mâncasem până atunci (noi suntem mari fani rechin :)). Până la urmă n-am apucat să aflu ce gust are că am avut nişte musafiri şi le-am gătit lor fileurile, iar eu am mâncat numai rechin. :))) Dar nici nu o să mai cumpăr. Merci de informaţii! Pup!

Ducesa spunea...

Apai...anunt si eu pe bietii consumatori, ca asa e normal, sa nu le mai cumparam gunoaiele...oricum, nu toti oamenii dau importanta acestor mizerii, zic ca, daca ar fi periculoase, nu s-ar mai pune in vanzare. putini iau aminte, din pacate.te pup si eu, weekend excelent!

Buddy spunea...

Nu am consumat niciodata, dar nu cred ca ar fi chiar atat de nociv. In cel mai rau caz ne vom transforma in omuleti verzi si sclipitori, caz in care nu vom mai avea nevoie de becuri si facem importante economii la factura de energie electrica, sau ne vom mumifica, dupa moarte, caz iarasi imbucurator, intrucat familia nu va mai trebui sa faca cheltuieli cu imbalsamarea! :-)
Dar e bine de retinut si ideea lui Raggio, sa-l cumparam spre a-l servi dusmanilor!

Adelina spunea...

:))) Buddy, chiar nu erau dusmanii. De fapt, sunt nişte prieteni foarte buni! :) Doar că nu am apucat să gust pt. că a dispărut repede de pe platou. Foamea! :)) Oricum, pe atunci nu deţineam aceste informaţii...

Oana spunea...

hai ca ai reusit sa ma sperii....mie chiar imi place gustul pestelui asta. Insa pentru ca e bine sa ne informam din mai multe surse am cautat si eu pe net aseara si am vazut ca pestele nu se creste numai in Vietnam si deci nu provine doar din cel mai poluat rau din lume si mai mult chiar am fost la magazin ( ca il luasem de la alimentara din cartier) si am rugat-o pe vanzatoare sa-mi arate ce scrie pe ambalaj (il luasem vrac), scria ca e adus din Polonia si ca e crescut in nu stiu ce pescarie tot din Polonia. Oricum e bine de stiut, mersi de atentionare, de obicei sunt atenta la ce mananc insa de pangasius chiar nu stiam. Pup.

 
Ganduri - by Templates para novo blogger