Inchid blogurile !

marți, 5 ianuarie 2010

Cu parere de rau trebuie sa las balta totul...deja m-am saturat ! am facut numai tampenii si am sters poze din postari fara sa-mi dau seama. M-am apucat aseara sa golesc din picasa si am nenorocit TOTUL.

AM OBOSIT !!! si asa imi manca timpul...care este foarte pretios, mai ales pentru ca avem atat de putin!

O sa-mi fac o alta adresa de gmail si un alt blog...dar nu stiu exact cand, hmmm...

Am sa postez linkul cu noul site cand va fi gata. Imi pare rau de unele poze de pe Beautiful World, dar asta e! Tot vroiam eu sa-mi sterg blogul...iata ca dorinta s-a implinit, asa ca...ai grija ce-ti doresti ca se va adeveri!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Wonderful blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?

I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost on
everything. Would you recommend starting with a free platform like
Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely overwhelmed .. Any tips? Bless you!

Also visit my website - herbal party pills

 
Ganduri - by Templates para novo blogger