Leapsa - Adevarat sau Fals

luni, 9 februarie 2009

Leapsa data de Ina...7 lucruri adevarate cu 7 lucruri false

Ia sa vedem cine ma cunoaste cel mai bine...Pai...



1.Cred in reincarnare. A


2. Am o sora mai mica decat mine. A


3. Imi place la nebunie ciorba de burta. F


4. Ador sa ma plimb prin toata lumea. A


5. Sunt atrasa de paranormal si ezoterism. A


6. M-am nascut in Ardeal. F


7. Nu-mi place ciocolata. F


8. Am o fetita nascuta de Valentine's Day. A


9. Locuiesc la tara. F


10. Mi-e frica sa calatoresc cu avionul. F


11. Sunt casatorita de 5 ani. A


12. Colectionez papusi de portelan. A


13. Nu am fost niciodata in Moldova. F


14. Timpul liber il petrec acasa cu prietenii. F

8 comentarii:

Ina Todoran spunea...

ia sa ma risc (e greu, recunosc...): 1, 2 (acu stiu ca ai o sora mai mica dar nu inteleg cum e cu "mai mica decat mica"), 4, 5, 8 (cred...), 13, 14. astea cred eu ca sunt adevarate. ia zi ce am gresit? :(

Ducesa spunea...

Ina...ai ghicit 5 din 7, nu-i rau ! cu sora mai mica decat mica...era mai mica decat mine !ai inteles tu, oricum am ras cu lacrimi cand am vazut ce-am scris. sorry...din cauza oboselii.raspunsurile le voi posta joi. asta daca mai vrea cineva sa ghiceasca.

Ina Todoran spunea...

Tu...ma gandeam si eu...o fi vreo ghicitoare sau ce? =)) Abia astept raspunsurile :D

Adelina spunea...

Eu zic aşa: 1, 2, 4, 6, 8, 11, 13 (adevărate).

Ducesa spunea...

Ina si Raggio, va multumesc frumos pentru participare. vad ca altii nu s-au " riscat".asa cum am promis, raspunsurile le voi afisa astazi.pup pe amandoua!

Adelina spunea...

Ioi, am ghicit numai 5. :(

Păpuşi de porţelan? :) Şi eu sunt pasionată de ele. Din păcate, sunt prea scumpe. :(

Ducesa spunea...

Raggio, scumpa mea, le ador! imi iau cate una de pe unde merg...si, in fiecare an de ziua mea, primesc cate una de la sotul meu.ultima achizitie a mea este papusa Sisi( fosta imparateasa a Austriei)luata din Viena.asta n-a costat decat 15 euro.la Londra, o papusa de la Westminster Abbey ( orice personaj) costa peste 130 lire sterline. iti dai seama ca am lasat-o balta...desi ma oftic acum.
La noi...preturile sunt acceptabile, depinde de unde le iei.
raspunsurile tale...au fost bune, ai ghicit mai mult de jumate, felicitari!

Ina Todoran spunea...

deci 5 am nimerit :-D

 
Ganduri - by Templates para novo blogger