ALEXIA, La multi ani !

duminică, 15 februarie 2009

Alexia a implinit astazi( 14 februarie 2009) 4 anisori! Pentru ca e mare iubitoare de cai si pentru ca are o minunata colectie de caluti, ne-am gandit sa-i marim colectia si sa-i daruim si un tort cu favoritii ei.

Sa cresti mare, sanatoasa si norocoasa, te iubim ! mami si tati

astia sunt preferatii ei, colectia fiind de 40 caluti.

Tortul cu caluti...asteptat cu nerabdare
Cum au sosit bunicii...ne-a adunat sa-i cantam si sa o felicitam inainte sa inceapa petrecerea

A trebuit sa-i cantam La multi ani mai repede...a facut ture la balcon de cand am adus tortul, ne tot intreba cand scoatem tortul, cand sufla in lumanari? I-am facut pe plac si mai bine...ca apoi s-a culcat de amiaza.
Vai, cata fericire sa mai adun niste caluti !
Ica...

matusa Oana...
Pentru ca sunt o "Valentina", am primit si eu ceva...
ciocolata de casa preferata, cofetaria Clarion ( Delice) de la Bogdi al meu
... si nelipsitele flori " IUBITI-VA MULT !"

13 comentarii:

Adelina spunea...

La muuuuuulţi ani, Alexiei!!! :) E tare frumuşică!
Am rămas cu gura căscată la colecţia ei de căluţi. :)) Şi mie îmi plac la nebunie! E unul dintre lucrurile pe care le-ai ghicit din leapşa mea.

Tocmai am terminat şi eu de tăiat bucăţele ciocolata de casă. Că am făcut o tavă azi. :)
Cioco primită de tine arată nemaipomenit! Pup!

Daniela Addario spunea...

La multi ani si sa traiasca multi ani fericiti ! Si fetitei mele ii plac calutii, cei adevarati... dar nu se apropie de ei, doar de la distanta sa-i vada.

Ina Todoran spunea...

Domnul sa o binecuvanteze pe Alexia cu multe zile frumoase, senine si pline de clipe de neuitat si voua sa va dea puterea si intelepciunea de a o creste frumos. La multi ani Alexia!

Gargarita spunea...

Ce fericire si armonie la voi acolo!!La multi ani pentru Alexia,sanatate , fercicire si ....la cat mai mai multi caluti!!:)

LauraAdamache spunea...

La Multi Ani Alexia!!!! Sa iti dea Dumnezeu muuulta sanatate, fericire si o viata minunata si plina de realizari!!

broscutza spunea...

La Multi Ani fetitzei tale minunate! Sa fie fericita, sanatoasa, si sa-i aduca Doamne Doamne numai minuni in viata!
Sa va aduca si voua numai bucurii si mandrie! Sunteti minunati!
Va pup cu drag! La Multi ANi!

Ducesa spunea...

Raggio, multumesc pentru cuvintele tale, esti tare draguta! ciocolata s-a terminat prima, a fost buna.nu ma indoiesc nici de a ta, pup!

Danelutza, multumesc asemenea, sa dea D-zeu noroc la toti copiii, pt ca e singurul lucru pe care nu-l pot da parintii.pupici!

Ina, esti minunata, multumesc pentru frumoasele cuvinte.

Gargarita...multam, nu stiu pe unde sa mai punem calutii,Alexia ii insira peste tot.

Laura, esti o draguta, multumesc!

Broscutza draga, multumim din suflet!

Anonim spunea...

La multi ani, Alexia!! Sa ai parte de multa sanatate, noroc si fericire!!! :)) ....si la cat mai multi caluti iti doresc!

Ducesa spunea...

Multumesc tare mult Iulia! sa dea D-zeu la toti copiii...

Anonim spunea...

Draga Ducesa, iarta-ma ca dau buzna dar trebuie sa luam atitudine vis-a-vis de cei care nu au nici un pic de bunsimt. Te-am vazut in lista bloggeritei Nico1212 care are tupeul sa se impauneze cu retete furate cuvant cu cuvant si poza cu poza de pe site-ul Retete culinare. Iti trimit aici link-ul ca sa te convingi singura: http://www.reteteculinare.ro/forum/discutii/unii_muncesc_altii_huzuresc_-4751/
S-au postat comentarii pe blogul ei dar cu o nerusinare crasa continua sa publice retete si fotografii ca si cum i-ar apartine si sterge toate comentariile care dovedesc acest lucru.

Ducesa spunea...

Draga Anonim, e problema ei, nu pot da cu pietre...si stai linistit, ca nu ii creste valoarea, ba din contra,se desconsidera singura. dar ce atata harmalaie pentru treaba asta? mai bine ati sari in capul guvernantilor, ca ei sunt mai hoti si mai nesimtiti decat furaciosii de retete!!!

Anonim spunea...

probabil ca si tu esti la fel cu ea... halal!

Ducesa spunea...

Ocupatia mea nu este nicidecum cea de detectiv...crezi ce vrei! si nu mai trage tu concluzii gresite fara sa ma cunosti.

PS: mai bine ti-ai lasa numele la vedere,daca tot vrei sa faci dreptate.nici la politie nu esti bagat in seama atata timp cat plangerea nu are un subsemnat

 
Ganduri - by Templates para novo blogger