Tarta cu fructe de padure

duminică, 1 martie 2009

Imi plac foarte mult tartele cu fructe si pentru ca aveam fructe de padure congelate m-am apucat de treaba. Inainte sa scriu reteta acestei tarte vreau sa mentionez ca e cu dedicatie speciala Inei, pentru sufletul mare pe care il are!

Ingrediente: 4 oua, 1 cana migdale pisate, 1 ceasca faina,1/2 plic praf de copt, 1 ceasca zahar, coaja de lamaie si portocala( Finesse), esenta de migdale, 2 cani fructe de padure, 2 plicuri budinca de vanilie.
Se amesteca ouale, zaharul si esenta, plus coaja de lamaie si portocale. Apoi se adauga praful de migdale, faina si praful de copt. Compozitia rezultata se toarna intr-o tava unsa cu unt si se lasa la cuptor 20 minute.
Pana se raceste tarta, facem repede budinca de vanilie si adaugam fructele de padure amestecand pana se incorporeaza complet. Se pune budinca cu fructe deasupta tartei cand aceasta este usor calduta si se da la rece. Dupa inchegare, adaugam frisca si decoram cu ce ne place, eu am pus jeleu de capsuni. Se da din nou la rece si servim!

Are un gust de fructe rosii...dulce acrisor!

5 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Foarte bine arata si cred ca-i foarte gustoasa cu fructe de padure.

Ducesa spunea...

Da Danelutza, e tare buna, nici prea dulce, nici prea acra, nici prea tare, nici prea moale. multumesc de aprecieri, pup!

Adelina spunea...

Eu tocmai am mâncat un compot de zmeură. Şi dau de tarta ta. :) Oare merge să fac crema cu zmeură din compot?
Că tare bine arată tarta ta şi Edu e înnebunit după tarte!

Ina Todoran spunea...

Mmmmmmmm.....wuw. Si eu eu vreau o feliuta, daca tot imi e dedicata :))) Mi-ai facut pofta de-a dreptul! Iti multumesc din suflet pt dedicatie draga mea si te pup !!!! :* :)

Ducesa spunea...

Adelina, merge s-o faci si cu compot de zmeura, dar nu pot garanta ca se va colora crema asa bine.fructele proaspete sau congelate isi lasa zeama mai bine si mai cred ca n-o sa se simta aroma prea bine cu compotul.incearca totusi, ca rea n-o sa iasa! pup.

Ina, cu placere draga mea, te pup si eu.

 
Ganduri - by Templates para novo blogger