Placinta cu branza si caise uscate

luni, 2 martie 2009

1 pachet foi de placinta Miorita, 1 kg branza dulce, 1 pahar de zahar, 4 oua, caise uscate, vanilie, coaja de lamaie sau portocala.

Amestecam branza dulce cu ouale( eu am avut de la tara si a iesit mai galbena), zaharul, vanilia si 1/2 casoleta de caise deshidratate.
Ungem prima foaie cu pensula imbibata in ulei, intindem compozitie de branza si rulam cate doua foi odata ca sa nu ne iasa branza cu caisele printr-o singura foaie. Facem rulouri cat sa ne intre intr-o tava unsa cu unt. Stropim cu apa rece si bagam la cuptor pana devine aurie deasupra.
Fierbinte o pudram cu zahar farin. e foarte buna si aromata!
Pentru ca mai mi-au ramas doua foi, adica pentru un rulou, am pus pe foaia unsa cu ulei mozzarela rasa pe razatoarea mare, ceapa verde, marar si cateva frunze de salata verde. Nu mi-am imaginat ca o sa aiba asa gust bun. Data viitoare am sa incerc placinta in varianta asta, dar imbunatatita!

5 comentarii:

Dana2dor spunea...

Arata tare apetisanta placintuta!
Am trecut sa-ti urez o primavara senina si plina de dragoste!

Ducesa spunea...

Iti multumesc tare mult Dana, sa-ti dea D-zeu liniste si pace sufleteasca!

Sorin spunea...

Superba!!!

Ducesa spunea...

Multumesc `draga Sorina!

Ducesa spunea...

Sa fie si pentru tine viata, numai primavara!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger