Ghiveci

luni, 2 martie 2009

2 fire praz, 2 morcovi, 2 cartofi, 2 dovlecei, 1 ardei rosu, 1 vanata mare, 1 pahar suc de rosii, sare si piper

Taiem frunzele prazului si tocam rondele, ardeiul patratele, vanata cuburi, cartofii cuburi mari, morcovii rondele, dovleceii rondele. Punem intr-un vas apa la incalzit ca sa avem in timpul prepararii.








Primul pas e sa calim prazul in putin ulei si sa picam apa calda ca sa evitam prajirea. Apoi, dupa ce se inmoaie prazul, adaugam morcovii, iar dupa inmuierea acestora, adaugam cartofii.Cand si acestia sunt aproape fierti, adaugam dovleceii si vinetele, picand apa calda peste legume.




Cand legumele sunt gata moi, adaugam 300 ml suc de rosii natural, facut in casa.
Lasam putin sa fiarba legumele cu sosul de rosii, adaugam sare si piper si bagam la cuptor pana scade ghiveciul.
Gata ghiveciul! n-am mai pus verdeata pentru ca noi am servit cu salata verde si marar deasupra.Dar se simte mai bine gustul legumelor fara verdeata in ghiveci. Incredibil cat de bun a iesit. eu mai puneam in ghiveci mazare si pastai, dar de data asta mi-a placut mai mult fara.
Lor le-am facut si o placinta de pui si au servit ghiveciul ca si garnitura.
Le-au placut foarte mult, mai ales soacra-mii !!!

Minunat ghiveci, credeti-ma!

2 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Arata suuuuuuuuuper super Cata draga si cred ca e divin. Trebuie sa mai iau vinete ca astea imi lipsesc si il fac si eu. Draga mea dar cum ai facut placinta de pui?????????? Arata de mori nu alta!! Pup pup!!!

Ducesa spunea...

O LAURA, multumesc de aprecieri, esti o draguta, ca intotdeauna de fapt!
Placinta...sa-ti spun cum s-a nascut aceasta placinta! Alexia ma tot batea la cap ca vrea pateu de ficat, ii casunase ei asa ca sa ii cumpar sa pape la ceai.si doar stii ce nenorocire e pe piata, ca numai ficat nu are in el.mama imi zice, da fa-i copilului pateu de casa, de parca ea ne facuse vreodata pateu, in fine!
M-am dus si am cumparat o casoleta de ficatei de pui, 1 casoleta de pipotele si 2 piepti de pui dezosati. le-am pus la fiert separat pe fiecare si cand s-au racit le-am dat prin masina de tocat. am adaugat 6 oua, sare si piper si am amestecat. 2 legaturi de ceapa verde, 2 de usturoi verde, 1 legatura mare de marar si 1 de patrunjel le-am tocat marunt, marunt si le-am calit putin in ulei cu apa, asa mai mult inabusit. toata chestia asta am turnat-o peste pasta obtinuta din carnita si iar am amestecat. am uns o tava din teflon cu unt, de obicei fac in iena, dar merge in oricare si am pus compozitia rezultata cu carnita, ouale, verdeata. am bagat la cuptor cam 40 minute, se vede cand e gata. astia ai mei, o divinizeaza, dar sa vezi ce papa Alexia, ea care e o scarnava la mancare, mai ales cand ii dau vreo mancarica cu verdeata sau ficatei simpli. ma bucur ca asta chiar ii place.ei spun ca-i usoara si buna de tot, asa o fi! gandeste-te ca o am pe soacra-mea in vizita, care este foarte pretentioasa la felul cum este gatit sau cu ce este gatit, dar si gurmanda ca al meu sot, ca sa nu mai spun cat este si de pofticioasa!
Asa a ramas placinta asta pateul de ficat al Alexiei si chiar crede ca asta si mananca, pateu!
Incearc-o daca vrei, sigur o sa va placa! pup draga mea, sper ca ti-am fost de folos cu reteta asta.

 
Ganduri - by Templates para novo blogger