Ciorbita de legume

joi, 5 martie 2009


1/2 ceapa uscata, 2 fire ceapa verde, 2 morcovi, 1/2 radacina telina, 1/2 ardei rosu, 2 cartofi albi, 1 dovlecel, 150 g mazare, 150 g fasole verde, 1 pahar suc de rosii, marar, patrunjel, 2 galbenusuri si 200 g smantana.

Calim ceapa cu ardeiul, apoi adaugam morcovul si patratele de telina. Dupa ce s-au inmuiat putin, punem si cartofii cubulete si adaugam apa. Lasam la fiert, iar cand cartoful e aproape fiert, adaugam dovlecelul si mazarea ( in cazul meu congelata).

Fasolea verde am adaugat-o ultima, pentru ca era deja fiarta la borcan.

Dupa ce s-a fiert mazarea si dovlecelul, ultimele legume puse, am aruncat peste ele sucul de rosii si sare dupa gust.

Separat, intr-un bol, punem 2 galbenusuri si smantana, amestecam cu putina zeama din oala si apoi turnam peste ciorbita. Dupa ce mai lasam putin, inchidem aragazul,punem mararul tocat si acoperim oala.

Servim cu smantana( optional) si patrunjel proaspat deasupra.

2 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Vai ce pofta mi-e de ciorba ta.... tare as manca acum o ciorba da n-am :(

Ducesa spunea...

Ina draga, mi-era si mie o poftaaa...ca numai uscaturi am mancat in ultima vreme. te invit la mine, mi-ar face mare placere. pup scumpa!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger