Cartofi rotunzi

miercuri, 18 martie 2009


Pe acesti cartofi i-am vazut la Ina si mi-au placut tare mult cum aratau, asa ca la Metro n-am ezitat deloc si i-am aruncat in carucior.Ii si vedeam in vasul meu de jena la cuptor. Avantajul e ca sunt curatati, spalati, vidati...deci nu pierzi vremea cu ei. Pentru serviciile astea iti baga pretul la punga de 500 g cam cat pentru 4-5 kg cartofi de la taranii din piata. dar no, merita incercati!

Deci: 2x 500 g cartofi( 2 pungute), condimente dupa preferinte, ulei masline, catei usturoi intregi necuratati, rosmarin si sare daca vreti.
Asezam cartofii in tava, imprastiem ingredientele peste ei si bagam la cuptor pentru 45 minute.
Gata facuti...emanau un miros...ca nu mai aveam rabdare!
Am servit cu sos Quattro Formaggi ( poza de mai sus), dar si cu branza Camembert, buni cu orice!
Mmmm...Ina draga, chiar ca sunt minunati. asa cum ai spus si tu, as manca acesti cartofi 7 zile din 7

2 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Mmmm, mi-ai facut pofta de ei... Ii refac saptamana viitoare :D

Ducesa spunea...

:) mai sunt 5 cartofiori, restul s-au papat. pup!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger