Musaca de vinete

marți, 18 august 2009

M-a rugat Bogdi aseara sa-i fac o musaca de pui cu vinete. Dupa ce m-am apucat de curatat si taiat vinetele rondele... tzrrr telefonul! era un coleg care ne invita la Breaza, la ceva restaurant( Aleea cu nuci).
Am lasat vinetele sa se scurga intr-o sita, asta dupa ce le-am dat cu sare, si le-am bagat in frigider. M-am schimbat repede, am trecut s-o luam si pe colega cu noi, iar apoi am tinut directia spre Breaza.
Am reluat treaba astazi musai, ca maine avem petrecere de adio la firma. ne pleaca un coleg acasa, in Germania. ce pacat, era tare de treaba domnul Lanc !
Buuun...n-am mai facut pana acum musaca de vinete, dar Bogdi mi-a zis ca este delicioasa.
Mi-au trebuit: 3 vinete, 1/2 kg piept de pui tocat, 2 cepe, 3 rosii mari, cascaval, sare, piper
Dupa ce am fript in teflon vinetele, le-am lasat din nou la scurs. Apoi m-am apucat de calit ceapa, am adaugat pieptul de pui, sare, piper si la urma 1 rosie tocata marunt. Lasam la foc mic, sub capac !
Taiem rondele si celelalte 2 rosii, ca sa avem pentru straturi.
Cand s-au calit bine carnita cu rosiile, inchidem aragazul si ne apucam de aranjat musacaua pentru cuptor. Un rand de vinete, carnea tocata, rosii, cascaval. Apoi, iar un rand de vinete, carne, rosii, cascaval si sosul ramas de la carne... turnam peste !
Cam asa arata straturile... si bagam la cuptorul preincalzit pentru 30 minute, la foc mediu.
Gata rumenita!
Prima mea musaca de vinete !
Si portia pentru Bogdi care n-a mai avut rabdare sa se raceasca

0 comentarii:

 
Ganduri - by Templates para novo blogger