Supa de legume cu taitei

joi, 13 august 2009

Mi-era pofta de o supa dulce astazi...iar cand am ajuns acasa...m-am pus pe treaba! e putin spus "imi place aceasta supa", efectiv o ador!

Pentru o oala de 3-4 litri ne trebuie: 1 ardei rosu, 3 morcovi, 2 cepe, 2 radacini pastarnac, 2 radacini patrunjel, 2 radacini telina, patrunjel, marar, delikat, piper( numai daca va place) si taitei ( de preferat facuti in casa, cu ou. eu una...ador taiteii de casa!)
Punem apa la fiert si ne apucam intre timp de taiat radacinoasele, asa frumos, bastonase! numai telina cubulete, verdeata marunt...Cand apa incepe sa fiarba aruncam 2 cepe si ardeiul taiat pe jumatate, punem restul de radacinoase si acoperim oala cu un capac .
Separat fierbem taiteii, pastele, ce sunt...si lasam la scurs fara a pune sub jetul de apa rece.
Cand legumele din oala sunt aproape fierte, adaugam delikat, in cazul meu 1 cubulet si 1 lingura de acest amestec cu legume.( sare + ierburi maruntite)
Legumele ies la suprafata cand sunt gata..
Separat, in alta oala desertam taiteii si adaugam supa de legume peste ei. eu am strecurat si supa ca sa fie mai limpede, iar taiteii i-am fiert separat ca sa nu isi lase amidonul si sa o ingroase.
Dupa ce am desertat supa peste taitei, am pus morcovii si pastarnacul in oala, iar restul legumelor le-am aruncat.
Servim cu patrunjel si marar tocat...

sau...de ce nu, asa ca Bogdi, cu 1 kg de piper! :)
Extraordinar de buna, sincer !

9 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Chiar maine vroiam sa fac o supa de legume cu paste dar nu aveam reteta. Multumesc pt inspiratie draga mea. Mi-ai facut pofta :D

Ducesa spunea...

Cu placere draga mea, spor la treaba!

Adelina spunea...

Eu fac supa aceasta cu tăiţei de orez. Ai dreptate, e delicioasă! :)

Ducesa spunea...

Si asa iese...chiar foarte buna! data viitoare am sa fac cu taitei din orez, ai sa vezi! :)

Filip spunea...

Hmm, tie ti-a iesit si arata delicios, sa vedem daca-mi iasa si mie respectand reteta ta :p.


P.S. Daca nu-mi iasa, e de inteles...sunt baiat :))

Ducesa spunea...

Mersi Filip, dar stii ce?
Barbatii sunt cei mai buni bucatari, asa ca fii optimist cu supa.
spor la treaba !
PS: ASTEPT PAREREA, K?

Anonim spunea...

delicioasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonim spunea...

O incerc si eu diseara . Mai multa incredere ca nu esti singurul barbat care gateste , trebuie doar sa-ti plaaca

Anonim spunea...

Foarte buna

 
Ganduri - by Templates para novo blogger