Vita stroganoff

luni, 3 august 2009


Sa trec la felul II... aceasta vita a avut un succes nebun dom'le! n-am mai facut vita stroganoff pana acum, dar observ ca e ideala la musafiri. Asadar, sa spun ingredientele mai intai:

500 g vita ( eu am gasit direct taiata in fasii de 6 cm lungime si 1 cm grosime, la casoleta, special pt asa ceva)

300 g ciuperci, 2 cepe,250 ml smantana, o lingura unt,o lingura mustar, 3 catei usturoi, patrunjel, sare si oregano.

Pentru inceput se spala bine fasiile de carne...se calesc in putin ulei pana isi schimba culoarea . se adauga ceapa , iar treptat apa fiarta peste ea pana fierbe bine. ( cratita sa fie acoperita cu capac) Intre timp spalam ciupercile si le taiem fin de tot, ca pe niste lamele. Topim lingura de unt intr-o tigaie si adaugam usturoiul, ciupercile, sare si putin piper. Le sotam pana isi schimba culoarea si isi lasa zeama.
Cand a fiert foarte bine carnea de vita ( cam 2 ore, trebuie sa intre furculita fara probleme), adaugam ciupercile cu tot cu zeama, amestecam, mai potrivim de sare daca este cazul, adaugam o lingura de mustar, de preferat Dijon, smantana si oregano. Amestecam bine si mai lasam 2 minute sub capac, dupa care aruncam in cratita patrunjel verde tocat. Gataaa vita stroganoff !


Se serveste alaturi de orez sau cartofi, cum preferati! eu am scapat repede cu cartofi natur...



Mi-au notat-o cu 10 plus si calificativul: "formidable" ! Apoi, mi-au spus sa traiesc si sa mai fac!

Incercati faimoasa reteta ruseasca de stroganoff !

2 comentarii:

Niko spunea...

Ce bine arata! Vita e preferata mea...
Te astept pe blogul meu sa ridici cateva premii.
Pup,

Ducesa spunea...

Niko, ce draguta esti! am sa trec pe la tine imediat. multam mult de tot!pup.

 
Ganduri - by Templates para novo blogger