Sorbet de pepene rosu

vineri, 21 august 2009


 1 kg miez pepene
2 liguri zeama de lamaie
200 g zahar
1 albus
2 fire menta
1. Miezul de pepene se amesteca cu zeama de lamaie.Jumatate din acest piure se pune intr-o cratita.Se da intr-un clocot si se lasa sub capac 10 minute.
2. Se strecoara printr-o sita iar zeama se pune intr-o cratita. Se adauga zaharul si se mai fierbe 5 minute. Se ia de pe foc si se lasa la racit.
3. Pepenele ramas se adauga in sirop si se amesteca bine. Compozitia se pune intr-un aparat pt inghetata si se amesteca incontinuu pana ce se intareste. Se adauga albusul batut spuma, se mai amesteca 10 minute, pana ce se intareste.
4. Globurile de sorbet se servesc ornate cu menta.

10 comentarii:

Ana spunea...

hmmmmmmm,ce bine arata!!!

Ducesa spunea...

Mersi Ana, e racoritor!

Ana spunea...

eu nu mai am aparatul de inghetata, os a povestesc ce am patit cu el,as face si eu dar nu cred ca merge fara aparat :(

Ducesa spunea...

Ba eu cred ca merge bagat la congelator pt 2 ore,apoi scoti si bati bine sa nu se faca ace, si gata, pastrezi la congelator pana servesti!

Ana spunea...

ahaaaaaaaaaa,voi incerca asa,multam fain :*

Ducesa spunea...

Cu placere draga mea !

diamond spunea...

dap, si mie imi place si ma ispiteste rau :D

Ducesa spunea...

Diamond,
Pai...incearca sa faci, ca nu e asa greu.te-as fi servit eu, dar n-am cum!

Adelina spunea...

Ce bine arată!

Ducesa spunea...

Mersi draga, mersi !

 
Ganduri - by Templates para novo blogger