Aviz amatorilor de peste - nu cumparati peste de la Carrefour!Friday, January 16, 2009 2:45 AM

luni, 19 ianuarie 2009

Din serialul: In Romania totul este posibil si nimic nu ne mai mira!!!!!!!
"Sambata dimineata am decis sa cumpar un peste proaspat motiv pentru care m-am dus la Carrefour Feeria. Ceea ce a urmat mi-a demonstrat faptul ca, managerii de la Carrefour nu dau doi bani pe sanatatea si siguranta alimentara a consumatorilor romani, fata de care nu manifesta decat dispret. Insa un dispret care ar trebui sa fie sanctionata drastic de inspectorii ANPC si ar trebui de asemenea sa se constituie in dosare penale pentru persoanele din cadrul Carrefour care atenteaza la sanatatea milioanelor de romani care le trec pragul. Art. 32 din OUG 97/2001 republicata in 2008(1) Se interzice comercializarea alimentelor care: a) nu sunt insotite de documente care le atesta originea, provenienta si securitatea; b) sunt manipulate si comercializate in conditii necorespunzatoare de igiena, care pun in pericol sanatatea consumatorilor; Sa revenim la povestea pe care am inceput sa o relatez. M-am dus la raionul de "peste proaspat" si am cerut sa mi se dea un peste din bazinele acelea speciale.. Il vad pe vanzator ca face asa o fata ciudata, insa am crezut ca munca depusa in magazin l-a acrit; L-am vazut indreptandu-se catre bazinul cu apa, si cand ma uit, pestii pluteau cu burta in sus, MORTI. M-am dus glont la el, si l-am intrebat : " Ce faci ma , imi dai peste mort?" " Nu sefu, ca nu va dadeam de aici!" " Cum adica ? de ce ai venit la bazin? si de ce au murit pestii?" " Nu stiu" " Daca nu stii de ce nu-i luati de aici ?" " Am chemat pe cineva" Am facut poza pe care o vedeti si voi, in vreme ce vanzatorii se uitati la mine incruntati. Cum este posibil ca supraveghetorii de la Peste din Carrefour Feeria sa nu vada pestii morti din bazin ? si de ce-i lasa acolo? ASA PROCEDEAZA SI IN FRANTA , sau numai la fraierii de romani li se da mancare stricata ? Am plecat, renuntand sa mai cumpar pesti de la acesti escroci , de la acesti infractori pentru ca nu ai cum sa-i cataloghezi altfel. M-am dus la raionul de legume-fructe si cand ma uit inapoi, ce credeti ca facea nemernicul ala de vanzator ? SCOTEA UN PESTE MORT SI IL TRANTEA PE GHEATA, ASADAR IL PUNEA IN VANZARE, RISCAND IMBOLNAVIREA DELIBERATA A CLIENTILOR CARE VENEAU SA CUMPERE PESTE. Pentru asa ceva, pentru deliberarea cu care se comit aceste magarii, eu consider ca atat vanzatorii cat si toti cei care le permit sa faca asa ceva, trebuie condamnati penal. In China ar fi fost executati pe loc, aici in Romania , inspectorii ANPC nici macar nu au curajul sa inchida aceste magazine ! CUM VA PERMITETI D-LOR FRANCEZI DE LA CARREFOUR SA VA BATETI JOC SI SA ATENTATI LA SIGURANTA SANATATII ROMANILOR ? De ce nu va duceti voi acasa la voi in Franta sa vindeti pesti morti conationalilor vostri ? Ca tot ne dati lectii de moralitate si nu faceti mereu tigani pe noi romanii, in ziarele voastre ? Ca dovada a faptului ca , cei de la Carrefour isi bat joc regulat si premeditat de consumatorii romani , iata ca aceasta practica a vanzarii pestelui infestat este o uzanta la Carrefour in Romania ..
La 01/11/2007 Nicoleta Catana scria in Jurnalul National : Inspectorii de la Protecţia Consumatorului au descoperit joi in supermarketul Carrefour Iaşi peste 90 de kilograme de peşte infestat cu un parazit. Potrivit unui comunicat transmis de Valerian Sălăvăstru, şeful Oficiului Regional pentru Protecţia Consumatorului, au fost luate probe de peşte fitofag, care au fost analizate in laboratoarele Direcţiei Sanitar-Veterinare şi astfel a fost descoperit parazitul metacercar sub pielea peştilor.. Conform sursei citate, parazitul metacercar provoacă la păsările care se hrănesc cu peşte "boala petelor de cerneală", care nu este transmisibilă la om, insă comercializarea peştelui infestat este interzisă. Potrivit lui Sălăvăstru, firma care a furnizat peştele, Mold Fish din Botoşani, va fi de asemenea controlată pentru a se stabili dacă respectă normele sanitare. Şeful OPC a adăugat că persoanele care au cumpărat peşte infestat pot cere returnarea banilor. Aceasta este a doua amendă aplicată de OPC supermarketului Carrefour, in prima sa lună de funcţionare. In urmă cu două săptămăni, inspectorii OPC au retras de la comercializare peste 600 de litri de apă minerală care nu corespundea standardelor de calitate. Atunci, Carrefour a primit o amendă in valoare de 3.000 de lei. 3000 lei de amenda ? atat costa viata si sanatatea romanilor ?
PANA CE FRANCEZII DE LA CARREFOUR NU VOR INTELEGE CA ROMANIA NU ESTE VREO FOSTA COLONIE A LOR DIN AFRICA, EU INVIT PE TOTI CONSUMATORII ROMANI SA APLICAM UN BOICOT TOTAL ACESTUI MAGAZIN. Si sa ne ceara scuze ca isi bat joc de noi. Nu de alta dar pun in magazin la sfidare, afise cu " Angajamentul calitatii", un marketing ieftin menit sa ascunda haosul si mizeriile pe care le comercializeaza.
POZA CU PESTELE MORT PLUTIND IN BAZINUL DE LA CARREFOUR FEERIA SIACEST MATERIAL VA FI TRADUS IN FRANCEZA SI TRIMIS PE ADRESA REDACTIILOR TUTUROR ZIARELOR DIN FRANTA. Sa vada si ei, arienii, ce li se da sa manance tiganilor de romani ! Nesimtitilor! "

8 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Tu Cata...zau ca m-am socat!!!mi-am amintit cand am cumparat o data de la Metro cereale si punga era mancata de soareci, ca sa nu mai spun ca i-am si vazut printre rafturi. Cat traiesc imi pare rau ca nu am mers la Protectia consumatorului! Isi bat joc de tine pe fata! Asa ca sa nu mai vb de ceea ce fac pe la spate, cand nu ii vezi. Oribil, groaznic! Nu mai au niciun dram de respect!

Lavinia spunea...

Vai de mine! Si cand ma gandesc ca am vrut saptamana trecuta sa cumpar peste de la ei......Cred ca as fi patit la fel ca la Cora cand am cumparat ouă "proaspete" si cand le-am spart erau clocite sau cand am cumparat piept de pui de la Auchan care mai avea 5 zile pana expira, dar cand am ajuns acasa si am desfacut folia putea ingrozitor! Cat de mult pot sa-si bata joc de noi! Cat despre Protectia consumatorului eu nu mai am de mult incredere in ei: am 2 reclamatii de mai bine de un an catre Metro si una catre o alimentara de cartier si nici un raspuns nici pana in ziua de azi!

Ducesa spunea...

Fetelor, acum 2 ani, exact cand se termina concediul pt crestere copil, am mers in Auchan dupa cumparaturi. sotul meu a cumparat atunci un salam Turist de la Cristim. arata bine si in termen de valabilitate. a doua zi dimineata, am taiat 2 feliute si am facut sandwich, asta pe fuga ca aveam treaba.Alexia mea a inceput sa miorlaie ca vrea sa guste. i-am dat de pofta si atat, iar eu am mancat restul. dupa 2-3 ore...era sa murim. ea a varsat tot ce avea in stomac,cred ca in 4 faze. nu stiam ce are copilul, dar imediat m-a apucat si pe mine. credeti-ma, nu mai m-am ridicat din baie. am sunat repede la salvare si in acelasi timp pe Bogdan. el a venit urgent si s-a socat de cum aratam amandoua.Alexiei i-a trecut raul, dar eu am zacut pana seara, ca salvarea n-a mai aparut. si sa nu credeti ca n-am mai sunat intre timp sa vedem de ce intarzie. la ora 2 noaptea, primim telefon de la salvare sa intrebe daca mai este nevoie sa vina.nu va spun ce a fost la gura mea. deci...mori cu zile frate, ca idiotii se misca ca si melcul si sunt incompetenti.
Ne-a fost o mare lectie, am fugit de Cristim si de toate preparatele de pe piata.m-am jurat ca nu mai bag mezeluri in gura, apoi nici un fel de carne! credeti-ma, OPC-ul sunt mana in mana cu ei, de unde credeti ca-si trag spagile? de unde sa traiasca? traim in Romania, rusineeeeeee!!! nu am sa uit niciodata prin ce am trecut.iar domnii de pe Ambulanta...niste caini!!!

LauraAdamache spunea...

Absolut incredibil Cata!!! Jur ca am ramas fara cuvinte citind articolul tau si mai apoi intamplarea cu mezelurile Cristim...Nu imi vine sa cred ce am citi si am vazut. Cum Doamne iarta-ma vindeau pesti morti????????Nu este posibil asa ceva intr-o tara care se vrea "europeana". Adevarul e ca la noi nu se iau masuri din nici o directie, poti face reclamatii peste reclamatii ca nu se intampla nimic. Tocmai din cauza asta am ajuns cum am ajuns si ne degradam ca neam pe zi ce trece. Eu m-am speriat efectiv de fauna din Bucuresti cat am fost acasa, plus ca mizeria o sa ajunga in curand sa inghita orasul daca nu se iau masuri. Ma rog la Dumnezeu de atata timp sa ne revenim, sa nu ne mai lasam calcati in picioare, sa ne ridicam din mizeria care ne-a inghitit. Pentru mine a fost cumplit sa-mi revad orasul natal si sa nu ma mai regasesc in el.
Doamne ajuta!!!

Ducesa spunea...

Da Laura draga, asta este adevarul, adica o parte din el. ca sa nu mai povestesc si altele, pentru ca imi este greata. ex: zilele trecute am cumparat un borcan de pastai tot de la faimosul Carrefour!!! dar niste pastai subtirele, verzi, de calitate! cand am desertat o parte din ele...colcaiau viermii, pe cuvant!si sa nu mai povestesc si altele...tot ca exemplu: cremvurstii! feriti-va sa consumati asa ceva, stiu din ce sunt facuti, chiar stiu!cat despre Bucuresti...no comment! arata rau, ba mai rau ca acum 2-3 ani.

Andreea Badran spunea...

Nu stiu daca vina este a francezilor. Eu cred ca managerii sunt cu totii romani, angajatii la fel. S-ar putea ca francezii habar sa nu aiba ce se intampla acolo. Dar de ce nu ai sunat imediat la Protectia Consumatorului si pe la vreo 2-3 televiziuni?

Ana spunea...

vaaaaaaai,ce porcarie,cate oare nu om fi cumparat deja asa ca pe pestii astia??? si ne mai miram ca nu mai suntem sanatosi? cred ca dintre romani mai e sanatos cel care inca nu si-a facut analizele!Cata iresponsabilitate,nu ma maimira nimica, si la kaufklad e la fel,se intampla pe la raionul de mezeluri exact cum ai patit cu salamul

kris spunea...

M-ati lasat fara cuvinte! La Napoli Carreofour, Auchan sunt printre cele mai curate si mai bine intretinute ipermarket-uri!Pestii sunt foarte vii, pentru ca inoata bine mersi, nu mi s-a intamplat niciodata sa iau ceva avariat...am ramas foarte mirata de ceea ce am citit :-(
oops, trebuie sa fug, pa

 
Ganduri - by Templates para novo blogger