Crema de zahar ars

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Si ultimul desert pe care l-am pregatit inainte de plecarea lor a fost o crema de zahar ars.

Imi place crema asta dar numai rece si cu zeama mai multa.

Mi-au trebuit:

10 oua proaspete ( de casa)

1l 1/2 lapte

10 linguri zahar pt topit si tapetat

10 linguri pt crema

esenta vanilie sau rom

DSC05465 Inainte de a ma apuca de crema, am topit 10 linguri zahar cu care am tapetat o cratita teflonata si am lasat-o la racit. Apoi am batut ouale cu alte 10 linguri zahar, am adaugat laptele si esenta de vanilie

DSC05454

DSC05459

Cand se raceste zaharul topit cu care am tapetat cratita, incepe sa pocneasca. atunci rasturnam compozitia din oua si lapte si bagam la cuptor aproape o ora.

DSC05460 Asa arata cand este gata, cu multa zeama.

DSC05462 Lasam sa se raceasca bine si apoi bagam si la frigider sa se racoreasca. e delicioasa asa rece!

DSC05464 Si pentru voi…

DSC05467

2 comentarii:

Adelina spunea...

Îmi place la nebunie crema de zahăr ars! Dar fac numai vara, ca să pot să o mănânc rece-rece. :)

Ducesa spunea...

Ai dreptate, e valabil si pentru mine! pup, pup!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger