File de macrou cu cartofi prajiti

luni, 7 septembrie 2009

DSC05378 M-am pregatit si cu file de macrou, garnitura cu cartofi prajiti si mujdei de usturoi cu rosii coapte.

DSC05359

Dupa spalat bine fileul, l-am dat cu sare si piper. am pregatit 2 oua batute si ceva pesmet prin care l-am dat, iar in final l-am pus pe hartie de copt, la cuptor.

DSC05368 L-am tinut in cuptor pana a inceput sa prinda culoare aurie si pana ne-a innebunit cu mirosul.

DSC05373 Am copt repede 2 rosii si le-am pus peste usturoiul pisat cu putina sare. rezultatul…papa foarte bun!

DSC05382

Oricum, macroul imi place la nebunie!

4 comentarii:

Oana spunea...

ce bine arata! nu am mancat macrou de mult dar am un crap de vreo 3 kg in congelator pe care ma tot chinui sa-l gatesc si nu stiu ce ma retine, poate acum ca mi-ai facut pofta de peste .....

Ducesa spunea...

Mersi Oana. sa stii ca si eu am un crapalau in congelator, ce coincidenta! am zis ca-l punem pe gratar, ca altceva...nu stiu ce sa fac cu el, ca nici nu l-as praji...

Niko spunea...

Si mie imi place macroul mult de tot..

Ducesa spunea...

Mersi de vizita, Niko.cel mai mult imi place la gratar...cu sos de rosii coapte si ardei iute, pup!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger