Ciorbita cu perisoare de pui

duminică, 6 septembrie 2009

DSC05468

Vineri mi-au venit parintii in vizita cu Alexuta si a trebuit sa intru in laborator… Un prim fel de mancare a fost aceasta ciorbita cu perisoare din pui…foarte laudata !

Am pus la foc o oala de 3 litri cu apa, am adaugat o ceapa taiata marunt, 2 morcovi dati pe razatoare, 2 teline taiate cubulete si 1 ardei mare rosu taiat patratele. Cand au inceput sa fiarba bine am adaugat 2 rosii taiate marunt, fara coaja.Intre timp m-am apucat de perisoare.

800 g piept de pui tocat la robot;

1 ou proaspat de curte

1 cescuta orez bine spalat

marar tocat, sare si putin piper

Cand s-au fiert rosiile, aruncam perisoarele in oala si le lasam sa fiarba. fiind din pui, se fierb rapid. Spre final adaugam delikat si un pahar de bors proaspat facut in casa. Tocam si niste leusetean si adaugam in fiertura. stingem focul si acoperim cu capac.

DSC05336

DSC05338

DSC05358

DSC05361

DSC05470

DSC05469

Pofta buna !

2 comentarii:

Oana spunea...

Si eu tot cu piept de pui fac perisoarele si nu stiu multa lume care sa le faca asa, se pare ca avem gusturi comune. Pup

Ducesa spunea...

Poate avem, de ce nu? orice mancare e mai buna daca e si mai usoara...nu?!?

 
Ganduri - by Templates para novo blogger