Leapsa funny

joi, 19 februarie 2009

Leapsa de la Gargarita... am tot cautat o poza haioasa, am tot cautat...si am gasit-o pe aceasta, facuta de al meu sot in primul an de casatorie...ce ne-am mai distrat atunci... primisem cateva masti pentru Halloween, de la Razvan( cumnatelul meu) din Houston. mi-aduc aminte cate fotografii am facut in seara aceea, dupa care am plecat prin vecini deghizati...dar mai inainte, trebuie sa recunosc, cand a ajuns Bogdi acasa cu ele, sunase la usa mascat...cand am deschis, mi-a stat inima in loc, mai ales ca pe scara era semi-intuneric. Le avem si astazi, dar le tinem pitite, pentru ca Alexia s-a speriat cand a dat de ele.
Dau mai departe leapsa Inei, Laurei Adamache, Broscutzei, Adelinei...si tuturor care detin o poza haioasa.

6 comentarii:

Gargarita spunea...

Hehe, ce dragut...!!Merci pt ca ai raspuns la leapsa.Si eu m-am speriat initial....o inteleg pe saraca Alexia:)), s-o vada pe mami asa..:)pup

Ina Todoran spunea...

Vai tu Cata... acum caut una mai funny. Sper sa gasesc :D

Adelina spunea...

O să caut o poză haioasă zilele astea. :)

Cătă, mi-am redenumit adresa blogului:
http://zbor-catre-vis.blogspot.com/

Scary mască! :) Mie îmi plac măştile veneţiene!

LauraAdamache spunea...

Vaaaaaaai Cata de ce nu m-ai anuntat sa iau un distonocalm inainte de a intra la tine!!! Super tare masca si desi este infricosatoare e si funny in acelsi timp!! Multumesc mult pt leapsa si promit ca o pun si eu la mine daca gasesc vreo poza haioasa desi nu prea cred sa am aici vreuna!!! Te puuuup!!

broscutza spunea...

Super tare!! Ce mult te-ai schimbat!! Hihihi...glumesc bineinteles! Iti multumim pentru leapsa si ma apuc chiar acum sa caut o poza mai haioasa asa, dar nu stiu sigur ce gasesc! Va pup cu mare drag!

Ducesa spunea...

Va pup fetelor, sunteti minunate!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger