Cinque Terre !

joi, 26 februarie 2009


O regiune izolata de coasta, in nord-vestul Italiei...

Parc National si teritoriu aflat sub obladuirea Unesco, Cinque Terre cuprinde 5 satucuri asezate pe stanci:Riomaggiore, Manarola,Corniglia, Vernazza, Monetrosso.





Odata cu cea de a doua proba a concursului organizat de Ina, mi-am amintit care ar fi fost pentru mine cea mai frumoasa zi. Din cauza unor probleme de licenta a unei companii aeriene, zborul catre Parma s-a amanat cu aproape 4 luni de la data cand ar fi trebuit noi sa plecam. Nu intru prea mult in amanunte, cert este ca l-am anulat definitiv pentru ca nu mi se parea februarie luna optima sa vizitez una dintre cele mai frumoase zone din Europa. Asteptam nerabdatoare ziua in care ma vedeam in trenul pentru Venetia cu escala la Spezia, iar de aici sa strabat cu piciorul cele cinci sate ce se intind pe coasta stancoasa Sentiero Azzuro, legate printr-o carare plina de aloe vera, salvie, rozmarin, lamai, maslini, leandri, etc. Apoi ma vedeam pe una din terasele satucelor, band limonada naturala cu focaccia cea adevarata, care sincer, e cea mai buna! Iar apoi...sa admir de creatia lui Dumnezeu. Dar, sper sa ma vad curand!








Aici ar fi pentru mine cea mai frumoasa zi!

4 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Acum inteleg de ce vroiai sa ajungi aici.... :-O Este SUPERB!!! Si eu vreau!!!!

Gargarita spunea...

WOOOOWW!!!!!!!!!!!Ce loc mirific!!Parca este rupt dintr-o poveste.Vreau si eu la plaja acolo...ofof..vacanta, unde esti??

Adelina spunea...

Superb! Visez cu ochii deschişi! :)

Ducesa spunea...

Ina,chiar ca este superb si nici prea greu de ajuns.abia astept sa organizez aceasta excursie, pup!

Gargarita, chiar ca este un loc inedit si vorba ta, sa vina vacanta mai repede.

Adelina, gandeste-te cat de rau mi-a parut mie cand m-au sunat cei de la companie sa ma anunte ca s-a amanat zborul...parca mi-i se inecasera toate corabiile. dar tot nu incetez sa sper la locul asta.

 
Ganduri - by Templates para novo blogger