Aquarium (3)

vineri, 6 februarie 2009

Daca nu era Alexia cu noi...sigur nu ne-am fi dus sa vedem acvariul. se ajunge usor daca , de la Pl. Catalunya, cobori pe Rambla pana la mare( Rambla de Mar)


Intrarea este 17 euro adult, copii intre 4- 14 ani=12 euro, copii sub 4 ani= gratis

Si iata-ne pasind spre faimosul tunel de sticla, curioase rau!

La intrarea in acvariu ti se facea poza gratuit chiar in dreptul unei guri de rechin si o primeai la plecare. daca mai doreai si alte fotografii...trebuia sa platesti.



mare efort nu faceai, decat sa fotografiezi, pentru ca banda rulanta te purta peste tot.






in stanga se vede tunelul, care trece printre rechini

pestele soare, care ajungea pana la 3 tone, mi s-a parut cel mai ciudat. parca avea numai cap, fara corp, ceva...nemaivazut.




bazinul in care se aflau pisicile de mare, aseamanator cu cel din Londra

si am ajuns si in zona pinguinilor, erau simpatici foc, mai ales cand se scufundau.



cand a vazut caracatita...Alexia a rupt-o la fuga.

sigur n-ati mai vazut un astfel de peste...pestele fosila

dar nici un astfel de calut de mare, parca este o planta

no...nelipsita igoana

ghiciti unde eram aici! in burta unei balene...care scotea sunete ciudate si avea in stomac tot felul de pesti
iata si balena...ce ne-am mai distrat!

Alexia isi gasise un minitopogan prin care trecea apa cu o viteza...



si dadusem si noi in mintea copiilor...ca doar ne placea

ultimele poze au fost facute cu telefonul, de aceea nu sunt clare...ramasesem fara baterie la camera...
Oana si Vero erau cele mai incantate

iesirea era ca de obicei, printr-un magazin cu tot felul de jucarii acvatice


va urma...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Hello Ducesa,
Ti-am admirat cu placere pozele care sint superbe. Si eu inca la virsta mea ma bucur mai mult ca un copil cind mergem la Aquarium sau Zoo. Sint comvinsa ca fetita a avut GOOD TIME! Bravo!

Ducesa spunea...

Hello Nina, multumesc de aprecieri si sunt de acord cu ce-ai spus.parca sunt mai incantata decat fi-mea, cred ca noi ne bucuram altfel, stim sa apreciem...numai bine!

Ina Todoran spunea...

Cata f faine pozele. Ai o leapsa interesanta la mine. te pup!

Ducesa spunea...

Multam INA ! o sa vin s-o iau cat de repede pot. nb!

Diana spunea...

Cu adevarat spectaculoase pozele! Si voi sunteti doua scumpele! Pup!

Ducesa spunea...

Multam Diana, toate bune!

Anca spunea...

Foarte frumoase pozele Ducesa! Mi-ar placea si mie sa vizitez Barcelona...mai ales Sagrada Familia. Felicitari pentru blog!

 
Ganduri - by Templates para novo blogger