Ciuperci fripte

marți, 10 noiembrie 2009


DSC06095
 
Intotdeauna mi-au placut ciupercile fripte, dar cel mai mult...ciupercile fripte pe tabla. Imi place zeama pe care o lasa acestea...si mai imi plac cu maioneza light sau telemea rasa. Nu le consider garnitura, ci un fel principal la o masa, o friptura vegetala fripta, asa cum este considerata lintea.

DSC06088
Le frig mai intai cu palaria in jos si apoi le intorc ca sa isi lase zeama in interior...

DSC06093

 

 
DSC06097

Sunt gustoase, satioase si foarte sanatoase. Bogate in apa...sunt dietetice si recomandate in orice regim de slabire, consumate ca atare sau umplute cu orice ne place.

DSC06096

4 comentarii:

Oana spunea...

Si eu am facut ieri ciuperci dar umplute, la cuptor....ce bune au fost. Ale tale arata super. Pup

Oana spunea...

Imi place noul look al blogului tau....

Ducesa spunea...

Te cred, te cred...imi plac oricum.
mersi, cred ca si ale tale aratau super, pup!

Ducesa spunea...

Oana, mersi ca-ti place moaca blogului...ca asa greu am gasit ceva sa-mi placa...dar mai am si un defect, ma plictisesc repede! te pup draga mea.

sper sa ma apuce anul nou cu asta :))

 
Ganduri - by Templates para novo blogger